Gimnàstica abdominal hipopressiva

-Què és la gimnàstica abdominal hipopressiva?

Els abdominals hipopressius per definició consisteixen a generar una baixa pressió (hipopressió) en la cavitat abdominal. Per aconseguir-ho, es combinen una sèrie de postures amb una respiració especial (una apnea diafragmàtica o espiratòria), per fer que el diafragma s’elevi i actuï, d’una banda elevant també el paquet visceral (úter-vagina, uretra-bufeta, recte i intestins), i per un altre, gràcies a un mecanisme d’activació reflex, provocar una contracció de la musculatura abdominal i del sòl pèlvic amb el conseqüent treball muscular.

"L'entrenament hipopressiu s'està confirmant com el millor mètode per recuperar un sòl pèlvic hipotònic o danyat. És essencial en una òptima recuperació postpart."

g.a.h. classe d'iniciació

g.a.h. classe d'iniciació

En aquesta classe d’iniciació aprenem la base indispensable que ens servirà en un futur per poder-nos incorporar a classes regulars o bé aprendre a realitzar totes les seqüències amb les seves transicions corresponents. Inclou una part teòrica per prendre consciència de la musculatura implicada i pràctica per dominar a fons l’apnea diafragmàtica i les postures correctes.Sols així es pot aconseguir la re-programació correcte de la faixa abdominal.

g.a.h. cursos intensius

g.a.h. cursos intensius

Durant el llarg de la temporada es van realitzant diferents cursos intensius estructurats en 4 sessions d’una hora de durada en la que aprenem els fonaments dels hipopressius amb un tipus d’ensenyament que ens permet haver consolidat els aprenentatges de la setmana anterior abans de seguir amb la seqüència. Al acabar s’entrega un certificat de nivell i un pòster amb totes les postures per poder seguir practicant a casa.

g.a.h. classes regulars

g.a.h. classes regulars

Dos dies a la setmana en horari de matí i dos més en horari de tarda. Amb sessions de 50 minuts de durada i grups que mai excedeixen de 5 persones. Si no tens temps o prou disciplina per realitzar els exercicis a casa, aquesta és la modalitat que t’interessa. En les classes combinem els hipopressius amb exercicis de potenciació muscular i estiraments de les cadenes afectades.

G.A.H. Entrenament personal

G.A.H. Entrenament personal

Un entrenament personal fet a mida de cada client. Amb un pla estudiat en funció de l’estat físic, avaluant el to muscular, l’estat de forma i la capacitat d’evolució de l’entrenament. Amb exercicis per potenciar la musculatura inspiratòria, la faixa abdominal i el sòl pèlvic. Incorporant exercicis de potenciació isomètrica respectuosos amb la musculatura. Un entrenament exclusiu per treure el millor de cada persona.

LLISTAT DE PREUS

SERVEI DURACIÓ PREU
logotip-hipos-469x313 CLASSE INICIACIÓ 90 minuts 30,00 €/curs
logotip-hipos-469x313 CURS INTENSIU 240 minuts 85,00 €/curs
logotip-hipos-469x313 ENTR. REGULARS 50 minuts 38,00 €/mes (1classe/set.)
logotip-hipos-469x313 ENTR.PERSONAL 60 minuts 38,00 €/sessió

FAQS

Les preguntes més freqüents de G.A.H.

La gimnàstica abdominal hipopressiva la poden practicar tant homes com dones i de qualsevol edat. No ho poden practicar persones amb hipertensió, insuficiència cardíaca i dones embarassades. Davant de qualsevol dubte sempre és indispensable la consulta al vostre metge de confiança.

No cal fer necessàriament cap esport per poder-les practicar, tot i que sempre és recomanable pels beneficis que té per la salut. La G.A.H. es fonamenta en apnees espiratòries i un control postural determinat.

Les classes de G.A.H. solen durar 50 minuts, però en determinats casos com són els cursets intensius o la classe d’iniciació, poden durar més. És important combinar diferents tipus d’exercicis (en sedestació, bipedestació o quadrupèdia) per no esgotar la musculatura i aconseguir extreure el  nombre més gran de beneficis.

Per incorporar-se a les classes regulars primer s’ha d’haver realitzat la classe d’iniciació en la qual aprenem les bases de la G.A.H.. Sense aquestes bases no es podrien seguir bé les classes grupals.

La G.A.H. serveix per ajudar a solucionar moltes patologies i desequilibris, però no ho pot solucionar “tot”. Si no tens clar en què et pot ajudar, envia’m un correu o bé truca’m. Jo estaré encantat d’aportar-te tota la informació possible referent a com et pot ajudar.

L’avantatge respecte a altres mètodes és el fet que es poden practicar a gairebé qualsevol lloc i a tot moment, però és recomanable no fer-ho després d’haver menjat i haver anat al bany abans de fer-los. Tampoc és recomanable fer-los abans d’anar a dormir, ja que podrien provocar una excitació postentrenament que no ens dificultaria dormir.

Després de donar a llum (part vaginal) hem d’esperar-nos com a mínim 6 o 8 setmanes. Si el part ha estat per cesària, ens hem d’esperar una mica més, i sempre amb el vistiplau del nostre metge de confiança.

Hi ha correccions de la postura que es comencen a notar a partir de les primeres classes, però es necessita regularitat en els entrenaments per produir una re-programació de la musculatura de la faixa abdominal.

Open chat
1
Bon dia, en què et puc ajudar?
Powered by